Isabelle

update!

My second au pair year Permalink0
Det här med bloggandet har verkligen bara glidit ur mig nu. När jag är tillbaka i Sverige så hoppar jag nog det helt. Men 5 månader till kan jag nog försöka mig på .. =)
 
.. har några väldigt viktiga dagar framför mig. Allt är hemligt. Men jag berättar allt inom tid! Mycket att se fram emot =)
 
Här är lite bilder från San Fran helgen jag spenderade med Emma! Vi hade som sagt kursdagar för att få våra credits (vi har studie visa så vi måste ha 6 credits, denna "kurs" gav 4 credits!) och det var en väldigt rolig helg :) 
 
 
 
Thea och Emma på båten till Alcatraz!
Alcatraz! Var halvblandade känslor för mig. sist jag var där var med brian, jisses vad jag saknar den killen..
Emma var livrädd för denna birdie!
Samma tur och bilder från alcatraz. Andra gången var faktist lite uttråkande. 
vädret var bättre än när jag var där i somras med brian! 
häng i isolation cellen!
bestie!
vi böjer alltid våra huvuden åt olika håll på bilder ! haha
this is my city! 
 
 
svenska thea och jag! äntligen lite svenska vänner! haha
shake it gurl
vi tre! 
the city!
den här snubben alltså! vad vi skratta! han fick ju faktist pengar! hahaha
san fran är sååå vackert.. 
Don't know what I would do without you <3
 
Älskar våra seriösa bilder!
ligan!
 
 
Denna utsikt var magisk!
my city!
 
 
the painted ladys! husen alltså, varför dom heter så vet jag inte riktigt..
totally loooove this pic. they gonna kill me! :D hahah
på söndagen hade vi foto kurs. uppdraget var att fånga rörelser utan blixt. tyckte jag gjorde ett bra jobb här med  Emmas headbang!
 
Dance monkeys, Dance!
 
Jag och Nick, han försökte lära mig göra trick med brädan, gick sådär! haha
Gled lite ändå!
 
Nick och halva Emma!
Thea och Emma!
Tror jag borde bli fotograf! dessa är med min Canon 1100D utan blixt! :)
Jag och nick tröttnade på allt fotosnack så vi sprang mest runt och busade! haha
han vart foto fokuset för alla eftersom han hade brädan med sig. 
på G hem så kom molnen över bergen igen.. så häftigt varje gång. 
 
Till top