Isabelle

muir woods

My second au pair year Permalink1
alltså, usch vad jag tröttnat på att blogga. nu ska jag ladda upp resten av bilderna från Cali sen ska jag börja använda facebook för att dela bilder. Efter 5 år så har jag tröttnat helt ärligt. Det är bara stressigt. Uppdaterar på fb och insta senare :) kanske här nån gång. men för tillfället så lägger jag ner efter detta inlägg (kanske blir nåt mer )
 
Hur som helst, jag gick in i en rematch för några veckor sedan. För jag orkade inte att bli behandlad på det sättet jag blev behandlad. Jag var trött på att jobba helger och jag saknade att vara självständig. Så nu bor jag utanför Washington DC i Virgina! och jag trivs så bra! jobbar 8-6 mån till fredag sen har jag ledig helg ALLTID. såå skönt. Jag drar till Savannah nästa helg oxå så får fira nyår med brian och hänga med min gamla familj! Så lycklig nu :)
 
Så min sista dag i cali så drog emma jag och thea till Muir woods. Det var ju liksom på min lista av saker att göra. 
 
total ÄLSKAR den här bilden! haha
emma vart typ sur på mig för hon sög på att ta en bra hopp bild :D lite av min speciallitet :D
 
#1 - - Emma:

I love the picture of my butt.....

Till top