Isabelle

I don't want to say goodbye..

my au pair year Permalink0
En liten update på vad jag haft för mig de senaste dagarna. Jag har packat, städat, rensat och packad. och vart vid läkaren. Min mjälte strular. haha, såklart! Alltid ska det vara nåt med mig. Men att det är mjälten skrämde mig lite. Har dock fått medicin så jag kommer klara mig =) 
 
Packningen är för seg. hur sjutton ska jag få ner allt. känner precis som jag kände för ett år sen. Jag vill bara ge upp och stanna var jag är. Även om jag vet att packningen blir klar om jag bara sätter igång igen. (resväskorna är fulla dock.. )
 
I helgen blir det en liten hejdå middag med mina vänner =) Vet inte än hur många vi blir, men några stycken tror jag kunde iaf =) Och imorgon är det baseball som gäller. Var även baseball idag. 
 
Jag har svårt att inse att om en vecka sitter jag i mitt rum i San Fran. En del av mig längtar, jag ser verkligen fram emot ett år där, men ändå så vill jag inte lämna. Jag vill inte åka alls på ett sätt. Jag trivs bra här. Jag vet att jag kommer trivas där med. Men att säga hejdå kommer vara det jobbigaste någonsin, speciellt till barnen och allra mest Brian... 
 
My second family. Forever. Love y'all so much!
 
Saying goodbye to you is probably gonna be the hardest goodbye I ever gonna say.. 
 
 
 
Till top