Isabelle

Grattis på födelsedagen bästa vän!

mina bästa!, my au pair year Permalink0
Idag, (eller i Sverige var det igår) Fyller/de världens finaste vän år. 
Grattis Marina! hoppas din dag blev underbar! jag saknar dig så mycket.
 
Nu när jag är au pair och har en tjej på 9 år så händer det att jag tänker tillbaka på hur det var för mig när jag var i den åldern. Jag insåg att min barndom var bra. och en väldigt stor anledning till det var tack vare Marina. Helgerna, loven, kvällarna, skolan, rasterna jag tror vi spenderade tid med varandra överallt. Och när jag tänker tillbaka på hur det var och vad jag gjorde så är det nästan bara minnen med Marina. När jag sov över hos henne en gång och vi var vakna till 4 och lekte med barbies. När jag hittade en jultomte mask i hennes vind och skrämde vettet ur henne. När hon sov över hos mig när jag var hos pappa och vi tittade på wilbur för första gången, vi skrattade som tokar. När vi var i källaren och lekte med Figo. När vi åkte till Alingsås tillsammans för första gången, när vi åkte utomlands ihop och massa annat. Sjukt vad mycket vi gjort. Tack så mycket fina du att du fortfarande är min bästa vän. Jag känner mig så otroligt lycklig över att jag hittade en så  bra vän när jag var så pass ung. och att vi hållt ihop sen dess. 
jag saknar dig så mycket. Och jag längtar tills vi ses nästa gång. när vi återigen kan ligga i sängen, spela kort, massera varandra och kolla på disney filmer och köpa så mycket godis att vi äter det till frukost också. 
 
Du är lika självklar till mig som min familj är. Du är en del av min familj. 
Ett liv utan dig vill jag inte ens tänka på. 
 
 
Föralltid du och jag! 
Till top