Isabelle

Goddag!

my au pair year Permalink0
Gårdagen var inte alls bra för mig. det är svårt när man har dåliga dagar när barnen oxå har de. Men den slutade bra, och man kan inte annat än att vara glad när man hör " I love you" innan man går och lägger sig.
 
Dock var det en riktigt åskstorm här igår. tror det var den värsta jag hört här. det dundrade och blixtrade hela tiden. regnet kom efter kankse 40 min åska. men jag somnade trors allt. Vaknade dock vid 2 av att min dator playade filmen jag kollade på på kvällen. höll på att kissa ner mig först. haha! men var för trött för att reagera så somnade om tills slut ändå .
 
nu på morgonen har jag försökt med lite yoga och träning, druckit kaffe och ätit frukost och pratat med brorsan i skype. nu ska jag hoppa in i duschen och sedan åka till Oldfield för att hämta barnen! :)
 
har inte så mycket mer att skriva just nu. är på allmänt bättre humör idag. så hoppas det håller i
 
 
Till top