Isabelle

Mamma!

My second au pair year Permalink0
 
alltså. Det är liksom menat att jag inte ska blogga. Så mycket skiter sig när jag väl ska. nu funkade inte lösenordet, och för att fixa så behövdes min gamla email som då inte ville funka. Suck..
nu funkar det ändå. 
 
livet rullar på här i Virginia! Har både ångest och längtan om att åka hem. Igår ringde Marcus upp mig på Skype och då var även Rasmus , Robin, packe och Fredrik i samtalet. Dom fick mig och längta hem. Sen älskar jag Sverige när det börjar bli vår. Så mysigt. 
 
Samtidigt älskar jag livet här! Det är så underbart. leka med mina tjejer och umgås med vänner, och få betalt för de. drömmen. jag trivs verkligen så bra i den här familjen. Ber till gudarna att vi kommer hålla kontakten. 
 
Hur som helst, just nu är MAMMA här! Förstå vilken Lycka. Det var ett år sedan och 4 månader sen sist. Stunden jag såg henne var helt underbar, guD vad vi grät..
 
första kvällen åt vi på fridays vid Tysons (ett köpcenter Jah och mina tjejer jämt hänger på) middagen var sådär, maten var nästan kall. Men vi var glada att äntligen vara tillsammans. Det var nämligen snö storm samma dag som hon kom så mamma var i luften extra länge mesans Jah hade problem att komma till flygplatsen. Så drygt. Ändå lyckads vi pricka in det perfekt! Jag stod där när hon kom ut. 
 
Så fredagen började med att hon träffade mina tjejer. Dom visade mamma allt dom hade. Sen när föräldrarna kom hem så skjutsade dom oss till hotellet. Jag och mamma tänkte spendera helgen i DC. Hotellet var jätte fint verkligen, fick tyvärr inGA bilder. 
 
På kvällen gick vi till en fin restaurang för middag som min familj bjöd på. Otroligt gott var de! Sen gick vi och la oss för vi jade mycket i planeringen.
 
på lördagen började det med frukost på starbucks, sedan en tour i the cApital (där presidenten och alla jobbar) sedan vita huset, Washington monument, Abraham Lincoln, national history mueseum, ett museum för förintelsen och massa mer. Vi var helt slut, vi gick säker 2-3 mil. 
Somnade väldigt fort sen.
 
idag var vi lita segare och tog det lite lugnare, promenrade runt och sedan besökte vi Madame tussue. Innan vi åkte hem. 
 
Åkte till Tysons där jag köpte en väska sen åt vi middag med Lisen. (Min partner i crime här) 
 
nU är klockan halv 12 här så MÅSTE sova. Jobbveckà imorgon. 
 
Puss och kram , skumbanan
 
 
 
 
Till top