Isabelle

Tisdag!

My second au pair year Permalink0
Mitt liv just nu är packning och jobb. Tre veckor kvar tills jag lämnar familjen. Sinnes. 

Idag åkte farmorn hem. Så första riktiga jobbdagen på länge. Jobbade ju knappt i north Carolina. Det började iaf med tandläkaren för alla tre och dom var super duktiga. Catherine hade till och med lösa tänder. Stora tjejen. 

Sen var det skola. Men Catherine var hemma med mig. Hon verkade inte så kry, så hon kollade på film medans jag tvättade och städade samtidigt som jag pratade med Marcus. Skrattade så jag nästan svimmade, han är så rolig. Snart får jag hänga med honom igen! Längtar. Sjukt att vi vart nära vänner i mer än 10 år. Min Goa flickvän! (Mina föräldrar kallade honom det när vi var yngre eftersom vi hängde så mycket) 

Hämtade sedan tjejerna i skolan och Elizabeth somnade i bilen, vilket hon brukar göra. Men denna gång så sov hon så djupt, vanligtvis väcker jag henne efter 20-30 min, men hon var okontaktbar . Jag fick upp henne lite pch ställde henne på golvet för att hjälpa Gudrun, när jag sedan titta tillbaka (efter knappt en minut) så sov hon PÅ GOLVET! Då förstod jag att hon verkligen behövde sova, så hon hoppade middag. Och hon sover fortfarande faktist. Så blir 15 timmar sömn för henne , behövligt tror jag.

Nu ikv har jag packat lite, slappat lite och nu kollar jag svenska Hollywood fruar! Love IT! 

Så här somnade hon oxå. Älskling



Marcus och jag för cirka 9-10 år sedan! Tänk att Vi var så snygga! Haha 
Till top