Isabelle

Älskade ungar!

My second au pair year Permalink0
Jag älskar mina tjejer här borta så mycket. De är så otroligt fina och helt enkelt bara bäst. 

Men jag kommer extra bra överens med Elizabeth. Hon väljer ofta mig framför hennes föräldrar när vi är hemma. Hon säger ofta att jag är hennes flicka och hon kramar mig flera gånger om dagen och säger jag älskar dig! 
Tvillingarna gör det med, men inte i närheten på så mycket som Elizabeth gör det. 

Idag gjorde jag frukost åt dom och sedan gick jag ner till mig i typ 15 min. Går sedan upp igen och ini köket och då ser Elizabeth mig från sovrummet, hennes leende blir mega stort och hon springer genom vardagsrummet och verkligen slänger sig i mina armar och kramar mig så hårt. Alltså det är galet vad jag älskar denna unge och hennes två systrar, igår satt jag i soffan och mös med Gudrun och frågade om poolen var kul och hon svarade "not Really, cuz i missed you" alltså man bara smälter ❤️



Till top