Isabelle

Bildbomb!

My second au pair year Permalink0
Hallå där! 
Nu har det typ gått två veckor sen jag uppdaterade här. Men alltså, det finns inget nytt att säga. Dagarna är som vanligt med Brody och på helgerna är det jobb. Jag har fått en enorm hemlängtan. Vet dock inte till vart, om det är min svenska familj eller min gamla host family. 
Hur som helst, har lite bilder från här och där jag kan lägga upp.
 
Målar stund med grabben
 
Plocka mynt från önskebrunn.. tro mig, jag gillade inte detta. Men han fick för sin mamma. Vi räknade alla pengar han fick och så la vi tillbaka alla mynt, så ingen skada skedd. förutom hur folk kollade på oss.. haha
 
Torsdags happy hour. 
 
 
Promenad med hunden i Corte Madera.
 
 
Första gången jag beställde mcd mat sen jag kom till Cali i stort sett. 
Kollade på Falcon som hade match! 
Tog takoda till stranden!
Så han fick springa av sig. 
Så otroligt stökig strand nu.. 
 
åt glass med svenska au pairer. 
Johanna! 
Sofie och Sofie!
Åkte till six flags med Jon och Eddy!
Satt i bilkö.. 
Brody gungade mig istället för tvärtom. 
träffade Emma och hennes bf för en middag på appelbees. 
och åt världens godaste efterrätt!
en död säl på stranden. Den låg där i flera veckor innan dom begravde den. Lukten var hemsk! 
facet vart borta..
matade några hästar . 
fick sånt sug att rida igen. 
älskar att kamma hans hår efter dusch, han blir såååå fin. 
 
Vädret är varmt som vanlit.
 
Köpte en ny väst som jag är kär i, Blir perfekt till nästa höst!
Hängde med Emma och hennes värdbarn. 
Försökte göra uppgifter som vi fått .. så tråkigt. 
haloween pyntade lite. 
hike med några tjejer
Emmaaa
Lite smått läskigt. 
hittade ben från en gammal val som hade blivit strandad på stranden för cirka 25 år sedan. 
shoppade lite. 
hitta min vintermössa.
Och emma hittade sin. 
solnedgång. 
Molnen är så häftiga här. 
en arm hänger ut ur fönstret, its halloween. 
beställde en kyckling soppa, fick en kyckling i soppan .. haha
promenad med prinsen. 
såg några uttrar.  svårt att se dom.. 
tre stycken som simmade, takoda ville ha dom. 
bästa som finns. 
hittade ett spel för mig. 
födelsedags middag för Malin. 
grattis Malin! 
 
 
Där. nu klarar ni er lite till! =) 
åker till tahoe idag så vi kanske hörs nästa vecka med mer bilder!
 
PÖSS! 
 
Till top