Isabelle

Playday w B-man!

My second au pair year Permalink0
Igår så följde jag med Jenny och Brody till köpcentret som sagt. Dock vart det inte det med H&M utan det som ligger cirka 10 min ifrån oss. Så vi tog cyklarna =) Väl där vandrade jag omkring lite själv. Hittade två fina tröjor från GAP för cirka 15 dollar (120kr) Sjukt billigt. GAP är min nya favorit affär. Delvis för att det är billigare här än i Sverige, och kvaliten är ju så underbar. 
 
Efter det åt vi lunch ihop innan vi cyklade hem igen. Jenny åkte och jobbade så jag och Brody lekte mestadels ute. Vi gick ut och gick med Takoda. Så vi ritade en karta så vi visste vart vi skulle gå. Sedan lekte vi en boll lek som han bestämde över. Det är så kul att spela med en 4 åring. Reglerna ändras hela tiden så man är nästan frustrerad. Men att höra hans skratt är ju helt underbart.
 
Sedan kom Jenny hem igen och dom åkte iväg för att kolla in ett sommar läger som Brody troligtvis ska gå på. Jag gjorde lite snabb middag här innan Tanja kom och hämtade upp mig . Vi åkte och hämtade Emma och sedan åkte vi till stranden som jag var på första dagen här. Vi åkte runt lite och kollade in alla par som gick och gullade sig haha. Avslutade kvällen med Starbucks. Och jag behövde INTE åka hem själv =) Jag verkligen älskar att jag har vänner i närheten och att jag bara kan ringa nån =) På fredag blir det bio med ett gäng tjejer, vilket jag verkligen ser fram emot! 
 
Har även en lista med personer som bor här. En au pair kille bor bara nån gata över. Så ska se om han vill träffas och hänga nån dag. Jag har verkligen en sån bra känsla över detta år =) Nästan att jag inte vill åka hem... Alls. haha!
 
Gullungen kom ut med mustach :D
han körde en liten modevisning med dom =)
Och självklart var jag med på leken! =)
Vi såg några ankor vid köpcentret.. =)
peets coffee, nya favoriten!
Kartan vi gjorde =)
promenad!
Vi gjorde en "awesome snowman" när vi lekte ute =)
=)
Snack break!
 
Och så min fina nya tröja från Gap =)
 
 
Till top