Isabelle

404 days in America!

My second au pair year Permalink0
Sjukt att jag över 400 dagar nu.. Förstår inte riktigt hur fort tiden gått.
 
I Onsdags så bokade jag och Tanja äntligen Las Vegas resan!! Den 16 Juli åker vi dit några dagar. Såå taggad! 
 
Efter det så jobbade jag tills Brody gick och la sig . Då åkte jag och Emma till gymmet igen. Den här gången var vi i stort sett ensamma vilket var skönt. Slippa att trängas med andra osv. Dock älskar jag verkligen det gymmet vi går till. Helt underbart. Vi hoppade även i Bastun en sväng!
 
Igår morse åkte jag och Emma och gjorde våra studentkort så vi får rabatt och grejer. Efter det jobbade jag igen. Brody har vart rätt hängig dessa dagar så vi har mestadels hängt i huset och lekt på gården. 
Självklart blev det gymmet efter det också.. haha!
 
Inatt sov jag såå dåligt. jobbade en timme i morse oxå. Så när Jenny och Brody åkte iväg hoppade jag i sängen igen och sov två timmar. Vilket var så välbehövligt. Hade inte klarat dagen utan det . Så nu har jag jobbat hela dagen. Har gått sjukt fort idag. Tror det är för att jag hållt mig sysselsatt hela dagen. Brody gick och la sig för cirka 40 min sen. Så jag sitter här och tar det lite lugnt. Tror jag lägger mig tidigt ikväll. 

Imorgon är det halv dag och sedan fira Emelie som fyllde 20 igår! 
 
Och Grattis Sverige på nationaldagen! Stolt svensk idag i soliga Cali! 
 
(Måste bli bättre med bilder.. Har vart så instängt nu när Brody vart dålig..)
 
Till top