Isabelle

4th July!

My second au pair year Permalink0
Förra året på 4 juli så spenderade jag dagen och kvällen med min förra familj på ön Fripp. Fortfarande ett av mina favoritstället. Så jag måste erkänna att jag var lite avis på att dom åkte dit igen. Hur som helst. Min dag var faktist väldigt bra. Jag gick upp med Brody och vi gick för att se paraden . Efter det gick vi och hängde i en park där det var massor på gång. Några kompisar till Brody var även där och hans förra au pair Sandra kom med sin bebis och man. Jenny kom efter ett tag och då var jag ledig. Åkte nästan direkt till tivolit/marknaden som är öppen över helgen. Vi stod på riktigt en timme i kö för att åka ett åk. Efter det tröttnade vi och väntade in resten av gänget. Kvällen spenderades där med. Var riktigt trevlig, och jag var hemma vid 11. Precis i tid! =)
 
// Last year I was celebrating 4h July at Fripp Island with my old host family. Fripp is still one of my favorites places and I was a bit jaelous that my old hfamily went there. How ever, my day were pretty great. I went up w Brody in the morning and we went to see the parade that was going on. Then we went to a park close to our house. There was alot going on there. And we met some of brodys friends too. Also, his first au pair, Sandra came by with her husband och baby girl. Jenny came after a while so I was off early. I went pretty much right away to the fair that has been going on this weekend. We litterally stod in line for over an hour for one ride. Got tired of that and just chilled with my friends. at 9:30 we saw the fireworks. And then I was home at 11, just in time! =) 
 
Paraden! 
/the parade!
 
 
Parken
// the park 
 
Jon gick all in med blått.
/Jon went all in w the blue lol
 
Jon tjatade håll i huvudet på mig att jag måste lämna mina saker utanför för dom kommer gå sönder osv. Jag var envis och skulle ha väskan med mig. Slutade med att hans brillor gick sönder och minaa saker vet hela! haha
/ Jon tried to make me leave my bag outside the ride we were goin into. But I really wanted my bad w me. Ended up w that his glasses broke and my stuff was ok. lol
 
 
Utsikt!
/ the view!
 
Jag ville ha en riktigt Amerikans burgare!
// I wanted a real american burger!
 
 
Jon köpte nya brillor för att se yngre ut.
/ Jon got new glasses to look younger ..
 
 
jag köpte en hatt, efter att Leo godkännde den!
// I bought a hat. after that Leo told me so . 
 
 
Jag hittade massor av  Svampbob! 
// I found so many spongebob's! 
 
 
försökte ta en selfie med grabbarna men går inte med dessa två.. haha!
// Tried to take a selife w the guys. But its impossible with these two.. haha
 
 
fyrverkerier!
//fireworks!!
 
ett nytt försök.
// Another try
 
 
Emma min flicka!
// Emma my girl! 
 
och en bild från idag. HUUUUR söt är inte brody i den här mössan ?! jag dog..
// And one pic from today. HOOOW cute isn't brody in the has ? I died. 
 
 
Nu måste jag hoppa in i duschen om jag så få igång på denna kväll! =)
// Now I need to jump into the shower if I gonna do something tonight! =)
 
Till top