Isabelle

Härlig dag!

My second au pair year Permalink0
Igår var min Sista dag på café R50, så idag var jag på kixon. Känns lite småjobbigt att börja vid 7 , men lätt värt det när man är ledig vid typ 14-15. Man hinner med så mycket! 
Så idag efter jobbet hämtade jag pappa och vi åkte för att fira farmor som fyller 73 idag! Hon vissade mig en ros som hon fick av mig när hon fyllde 50, alltså var jag endast 1 och en halv månad gammal! Så häftigt! 

Efter det promenerade jag och pappa hem till honom och satt ute och solade lite innan jag var tvungen att gå upp till masugnen för genomgång för terminen. Ska pluggs upp min matte, så börjar på måndag. Lite halvt taggad men jag ska få det att funka. 

Efter det stannade jag vid pappa igen, tog en öl med honom innan jag gick hem , duschade , diskade och nu sitter jag och kollar på mr and mrs Smith med alla mina ljus tända :)




Verkligen vart sommarväder idag! :D 

Nu måste jag sova, börjar 6:45 imorgon 😴
Till top