Isabelle

Äntligen helg!

My second au pair year Permalink0
Dagarna har i stort sett vart dom Samma. Nu är det äntligen helg! Imorgon har kah ytterligare en museum klass. Börjar bli trött på dom.. Har min sista nästa helg och då är den på zoo! Så min familj ska åka med mig! Mysigt! 

Imorgon är det på ett museum jag inte ens Vet vad det handlar om. Men det går fort. Efter det ska jag möta upp Rebecka! Hon är i Dc över helgen för en helg kurs. Rebecka och jag kom till USA på samma flyg! Så hon är på g att avsluta sina två år oxå. Sist jag träffade henne så tog vi en roadtrip till willmington där oth spelades in. Ska bli kul att se henne igen :) Några andra tjejer kommer in oxå! Så blir nog en bra dag!:)

Ikväll var jag på bio ned Louise och såg nya Nicholas spark filmen the longest ride. Vilken mysig film. Vi både grät och fnittra. Var kul att spendera lite tid med henne. Vart mycket prat om min hemgång, hennes Miami resa och förlängning. Nu är jsg redo att sova dock! 


Längskillnad på oss två.. 

Fick igång min selfie stick idag! Wiho! 

Har även bokat en helikopter tur med min bror! Den 3e maj får vi se nyc från himlen! Häftigt! 

Nu måste jag sova! Godnatt! 
Till top