Isabelle

Savannah!

Lite bilder från min sista helg i Savannah! saknar den staden redan och alla fina vänner! 
 
Forsyth park!
 
 
Happy girl!
 
 
 
 
 
Hela gänget! Tatiana, Gako, Marie, Katie, Vanessa, jag, Viivi och Mari! 
My sweet girls! I miss you both so much!!
 
Vår LCC hade hello kitty cupcakes med sig som hade hello kitty ringar! 
 
 
Världens finaste kille =)
Jag och min gamla LCC Rutan (Ruth! )
Det var en stor uppvisning i parken där alla som går på en konst skola i staden , målade på marken. Riktigt coola bilder!
Forsyth park!
Jag och Brian tog en runda för att kolla in placet =)
 
Mer målningar!
Nöjes stället för barn (och oss)
I just LOVE how much Brian actually fit in that body. sooo funny!!
 
 
And what is a day in the park without a cute "look-how-cute-we-are-togheter-picutre" lol
 
 
Hade en liten hejdå middag med mina vänner, vi var endast 5 personer. Men ack så trevligt det var! Jag bestämde ställe så blev såklart på ett sushi ställe! Det stället rekomenderar jag verkligen om ni besöker Savannah! prisvärt och så gott!
 
Sushi för två =)
 
Det var ... haha! Jag saknar redan Savannah. Kalifornien är Fantastiskt. Men det är nåt med Södern som gör det speciellt. Här är folk inte riktigt lika trevliga osv. 
 
 
UPDATE: Jag hittade mina mobilbilder :D dom försvann för mig förra veckan.. så hittade dom ingenstans haha. Men här kommer mer bilder från min sista helg =)
En sista Selfie som barnen tog! haha, busungar!
"a white girl is allowed to take a selfie on the middle of the street with a coffee from starbucks" sa jag till Brian medans han skakade på huvudet.
Vi spelade kort på hans trappa och drack öl innan vi mötte upp tjejerna =)
He thinks he can beat me in "stress" ..Only in your dreams, only in your dreams .. 
Världens bästa tysk!
Silly Selfie!
 
Viivi , jag och Vanessa! :)<3
 
haha drunk selfie! :D
Drunk selife nr 2
Drunk selfie nr 3! This one was a joke do, I was perfectly fine ;)
överdrivit fotogenisk selfie! 
Vad är en ute kväll utan en toa selfie =)
Dagen efter så åt jag min sista "shrimp and grits" which I loooove!! 
Och sedan drog vi till parken för lite frispee lek =)
Ett break i solen!
En otroligt vacker dag!
Naptime! #watermelon
 
 
Till top