Isabelle

Monday!

My second au pair year Permalink0
Igår kväll tog jag det lugnt och kollade på film innan jag slocknade. Vakna runt 8 imorse och drog mig i sängen. Fixade frukost och skypade med Rasmus =) Sedan har jag fixat här hemma och läst i lite papper här. 
Åkte sedan till Brodys skola för han behövde bilstolen som jag hade i "min bil" så jag fick träna på att åka till hans skola. vilket inte var så svårt, bara att det är 5 filigt är lite läskigt. och folk bara kör och byter fil på 2 sek. Inte som gamla 95 som jag är van med. 
 
Efter det mötte jag upp Tanja. En gammal au pair från Savannah. Hon förlängde hit oxå och nu bor vi väldigt nära varandra. Så jag var med henne och hennes värdbarn en stund. 
 
Cycklade hem och böt om och tog sedan en skön PW till köpcentret. Skönt att försöka hitta vägar redan nu och jag tror jag kan det mesta rätt bra =)
 
Nu har vi ätit middag och Jenny ska precis läsa för B-man. Jag ska ta en snabb dusch och sedan kanske äta lite glass..... vore ju gott.. haha!
 
Tanja och jag! förstår inte varför det blir på Sidan dock.. 
 
Nya favorit stället =) 
Tänk att jag har den här utsikten varje gång jag går ut och går/springer! 
 
Till top