Isabelle

Happy Mothers day!

My second au pair year, foto Permalink0
Alltså är det inte så vackert? Helt otroligt. Dessa bilder är några dagar gamla dock. Har ett heeelt gäng med nya vandrings bilder från igår när jag Jenny och Brody vandrade upp för berget vi har här bakom. Tar bara sån jäkla tid att ladda upp alla..
 
Idag är det som sagt morsdag här borta. Jag väntar till den 25 innan jag kan hedra min mamma =)
Så igår kväll jobbade jag. Somnade hyfsat tidigt men vaknade kl 3 av att Brody ropar på mig. Springer in och ser spya i sängen. Stackarn! Det är andra gången han spyr sen han var barn! Jag hämtade Jenny och vi hjälptes åt tillsammans att bädda rent och göra rent Brody, som inte riktigt förstod vad som hände. Han spydde 2 timmar senare igen och sedan när vi lekte med legos imorse. Grejen är att han mår hur bra som helst när han inte spyr. Så vi gissar på en liten matförgiftning. Jag hade samma middag som honom. Så jag är inte helt hundra på vad det var. Han verkar må bättre nu. Han har fått lite medicin och nu kollar Jenny och han på film =) 
 
Så hela dagen har gått åt att leka med legos. Vilket är hans favorit. Han sa precis "best night of a best day" både jag och Jenny undrade varför han tyckte dagen var så bra. Men det var ju såklart för att han fått leka med legos heeeeela dagen. haha gullunge! =)
 
 
 
Till top