Isabelle

A nice weekend!

my au pair year Permalink0
Vilken skön helg jag haft. Började i fredags med bara chill hemma för mig själv. Jag jobbade hela lördagen, så det var skönt att bara tänka på mig själv på fredagkvällen. 
 
På lördagen började jag med att ta jessica till sin träning. Efter det åkte vi hem för att hänga med grabbarna i några timmar. Vid 4 tiden kom deras kusiner och det ett väldans liv. Alla 5 ungarna var ute, men 2 stycken var på ena sidan medans tre var på andra. Så var mycket spring. Men det var även kul! =)
Halvpigg tjej med kaffe i högsta hugg!
 
När jag slutade vart det en middag med tjejerna. Det blev en snabb middag för B skickade sms och frågade om vi ville komma på en comedy show. Vilket vi ville. Och vad vi skrattade. En av komikerna var så otroligt rolig. En riktigt höjdpunkt. Vi hängde där ett tag innan vi drog hemåt. 
 
 
 
På lördagen vart det en Brunch med Vanessa och B. Efter så åkte jag och Vanessa till affären för att köpa grejer för att göra en kladdkaka till Viivi som ett sen födelsedags överaskning. Och jag måste säga, kakan blev så otroligt god. Jag tror jag och Vanessa var mer ivriga om den än Viivi ..haha!
Vi tog med den till Forsyth park i savannah och låg på en filt i några timmar. Otroligt skönt. Låg med endast jeans och bikini top! 
 
 
 
 
Mot kvällen köpte jag lite kina mat och åkte hem till B. Kollade på en så sjukt bra film som båda var helt fast i . Vi kunde knappt sluta prata om den efter den var slut. Ska skriva om den i ett annat inlägg. 
 
igår morse vaknade jag av pussar innan B åkte till jobbet. Jag drog mig i sängen innan jag packade ihop och åkte hem. 
 
 
Nu är det tisdag morgon så vi får se vad som händer idag! =)
Till top