Isabelle

San Francisco!

My second au pair year, Resor Permalink0
Dagen efter festen (inlägget under) så åkte jag och Emma in till San fran! Det var dags för min försa riktiga dag i stan =)
 
Så här kommer lite bilder från de!
Det var någon slags indiskt protest i stan.. aldrig sett så många indier ! haha
 
Dom var överallt! Var lite jobbigt när vi skulle försöka gå över gatan.. haha
Bakis lunch med världens godaste milkshake! 
Man kan se att jag är bakis. Men kolla in mina armar! börjar äntligen se lite förbättring! :)
 
San Fran!
Längtar tills jag kan ta med mig mamma på en sån här! :D
En otroligt vacker stad!
Selife med finnarna! 
 
Gator upp och ner.. 
San fran <3
China town
Havet
killen utan tröja var sååå snygg! Tvingade tjejerna att stanna och kolla :D haha
massa sjölejon!
Choklad affär. Tjejerna vart nöjda! 
Precis!
På G hemåt. Sov i stort sett hela vägen .. haha!
Och så åkte vi och Tanja stod i kön bredvid oss och hade party i bilen! haha
 
 
Och så en annan grej, Jag har tolv, TOLV blåmärken på mina ben. som inte vill försvinna, alltså va?! varför ? 
Stor som ett as och har vart där i cirka 2 veckor nu.. 
det stora ser ni och sedan ett på  knät och under knät (och nej Karina, det är inte för mina högklackar .haha)
 
 
och en på handen. Och så har jag massa på andra benet som jag glömde ta kort på. Men förstår verkligen inte varför jag har så mycket..
 
 
NU har jag städat mitt rum helt och hållet ! skönt! Ska göra lite lunch/middag nu snart och sedan till gymmet igen! Så taggad! även om jag går varje dag.. haha!
Har även online shoppat idag. för nästan 200 dollar.. haha, men får skylla på att det är saker jag faktist behöver. (lovar) 
 
 
 
Till top