Isabelle

Happy Birthday Emelie!

My second au pair year Permalink0
Nu, igen har jag missat att uppdatera ... Jag blir bara så lat. Efter en heldag med gym och andra saker så orkar jag bara inte sätta mig och skriva. Jag kollar hellre på film och sedan sover.. haha! Men idag har jag en ledig dag. så no backing down. haha
 
 
Så vi kör på några inlägg. Börjar med Lördagen! Det var kalas för Brody och fest för mig. Vi åkte först till parken i närheten av oss för att möta ledarna som ska hålla i lägret brody ska gå på några dagar i veckan. Jag blev helt tagen av de unga ledarna. De enda de såg var barnen, och gav verkligen 100 % för att se, höra och leka med dom. Jag blev otroligt impad så tror det kommer bli så bra för Bman. 
 
Efter det åkte vi på kalas. Hans klasskompis hade födelsedagskalas med "brave" som tema. Vi stannade där i cirka 2 timmar och även Marie var där. Felix mamma som också är svensk. Så jag fick småchatta med henne lite =)
 
Vi åkte hem vid 1 tiden och sedan var jag ledig. 
 
Vi åkte hem vid 1 tiden och sedan var jag ledig. Då åkte jag till Cheesecake faktory där tanja och Emma var. Vi gick runt och shoppade lite vid köpcentrumet där. 
seeelfie!
Emmsi. 
Vi testade Jessica simpson brillor som kostade 100 dollar var.. haha sjukt!
 
 
Sedan åkte jag hem, hoppade in i duschen och började fixa mig för kvällen. Jennys föräldrar kom förbi så pratade med dom samtidigt (olykligtvis så gick Jennys pappa bort i förrgår. så det var mitt sista möte med honom. sjukt hur fort det går. Han var helt okej, glad och pratade på som vanligt och nu är han borta.. vila i frid Don. Jag träffade dig bara några få gånger, men du var en bra man. )
 
Malin hämtade upp mig vid 7 och vi åkte till Emelie för att grilla och förfesta. Jag har aldrig blev det såklart oxå. Det där spelet alltså. Och sedan åkte vi ut till stan för att gå ut. Stället var verkligen packat. Men det var helt okej. VI var hemma vid 3 tiden igen. 
Goadaste cidern1
 
Gänget! :) Martin, Emma, Malin, Linnea, Sandra, Lina, My och Emelie. Alla Svenska. haha!
 
Linnea , Malin och Lina. 
 
 
 
 
Lina , Emelie och Sandra. 
Lina, Emelie och Sandra. 
 
 
Ett försök till att ta en selfie med Malin, Aaron och Peter.. haha!
Dog när jag såg den här bilden. Hej hej, svenska 14 åriga tjejer! hahaa!
Och jag vet inte varför. Men vi fick gå bakvägen in till baren. Jag förstår fortfarande inte varför. haha!
 
Till top