Isabelle

chill day!

My second au pair year Permalink0
Vilken skön dag jag haft. Efter allt som hänt var det skönt att få en "mig-dag" kändes kanske lite själviskt. Men ni har jag energi att kunna jobba och ta hand om Brody. Jag behövde verkligen 10 timmars sömn. Jenny och Brody sov över hos Jennys mamma igår. Så jag tror det var bra att dom oxå fick ha varandra. Kan inte ens tänka mig hur det känns för dom.. Vilken mardröm och förlora nån så snabbt och oväntat. Det var alltså Jennys pappa som fick en hjärtattack och gick bort i tisdags..
 
Annars var min dag bra idag. Jag sov 10 timmar och åt en god frukost. Jag lyckades även bränna nästan 200 dollar på nätet.. Men som sagt, det var saker jag behövde. 
Efter så hämtade Emma mig och vi stack till gymmet. Jag körde mestadels armar och lite ben. Det är så skönt att man börjar se resultat. Jag måste bara köpa på mig ett bra pulver som jag kan ta när jag tränar. Jag känner att de börjar bli dags för de. Är ju ändå på gymmet 5 dagar i veckan. 
 
Nu ska jag kolla film och sedan sova. Jag har Brody imorgon bitti och vi ska nog försöka med en playdate med Svenska mamma Marie. Det tror jag blir bra för grabbarna. Ochja, jag ska försöka skärpa mig! 
 
 
När jag kom hem sedan visade Jenny mig en trevlig överaskning i trädgården. MAH GAAD!
 
/Kommer aldrig mer att gå barfota!
 
Till top