Isabelle

Snöstorm?

my au pair year Permalink0
Skrivlusten har inte vart på topp alls ett tag. har verkligen haft bloggtorka i huvudet. Men nu kan jag försöka få ner några rader :) 
 
Dagarna är som vanligt förutom att idag slutade barnen skolan tidigt och imorgon är dom lediga, Varför ? Jo, för att det ska tydligen snöa.. Hitils har det bara regnet. Men ja, skolan är stängd innan snön redan anlänt. Jag kan förstå säkerheten med bil och sånt. Men för en svensk som var omringad av snö sen jag föddes förstår verkligen inte allt stå hej. Jag har cyklat i snöstorm för att komma till jobbet osv. Men som sagt, det är inte vanligt med snö här. Ungarna har sett snö en gång här utanför huset. Och min vän i Savannah har sett snö två gånger i SITT LIV, och han är 26 år. Så ja, man har verkligen olika sidor. Hoppas på en mysig dag imorgon med grabbarna. Jessica är vid hennes kompis och sover över. Hoppas verkligen det dyker upp snö nu oxå, så vi kan ha det kul ute. 
 
Annars har jag och Christian fixat en affisch han ska ta till skolan idag, och kollat på film och bara haft en slappdag. Gjorde även S'mores framför elden =)
 
Men oxå till andra nyheter, Hampus och Jennie befinner sig nu i USA! =) Så otroligt glad över att jag kommer se dom snart. Dom ska vara här till mitten av april. Så tanken är att fösöka få in iaf en helg som jag kan spendera tid med dom. Kanske även blir en roadtrip ner till Orlando med dom =) we'll see! =)
 
Lite bilder =)
 
 
Jessicas cheer bok som hon och jag fixade =)
 
 
 
 
Mys framför brasan med grabbarna! Alltså, kolla in Christians leende.. finns det nån sötare ? =) Goa unge! 
Affischen som jag och christian gjort idag!
S'mores tillverkning! =)
 
Savannah busar med sin boll..
 
 
Och så här såg det ut innan jag gick till mig. Christian somnade med savannah och JC spelade tvspel. 
 
Godnatt!
 
Till top