Isabelle

Pappas & Karinas besök Del 3

my au pair year Permalink0
Nu kommer 3 och sista delen från paps och Karinas besök =) Del 1 hittar ni HÄR och del 2 HÄR! =)
 
 
Så på Fredagen fick vi en hel dag tillsammans utan barnen! Så vi bestämde oss för en hel dag i Sav =) Började med en good frukost nere vid vattnet i Savannah. Så otroligt fint där nere, och maten är så god. Alla 3 satt och njöt av sin egna mat. Verkligen en toppen start! 
 
 
 
Beställa en stek till frukost är vanligt i Amerika, till min lycka! 
Paps tog en skaldjurs omelett om jag inte minns fel. oxå väldigt god!
Och karina tog  oxå en omelett som var väldigt god! 
Och till frukost efterätt tog vi nåt som jag ätit med min hmamma. Kommer inte ihåg namnet på det, men så gott! 
 
Efter det åkte vi ner till stan för att hoppa på en rundtur buss =)
 
Åh vad jag tycker om er två! var verkligen en perfekt dag! 
bussen!
Forest Gump hoppade även på och satte sig framför mig och Karina.. 
Innan han insåg att det var fel, han skulle ju med General Dan och åka ut med räkbåten..
Och sprang då vidare. haha, vad jag skrattade åt honom! 
Här är platsen som Tom Hanks sitter på när han spelar Forest Gump. Bänken är dock borttagen till ett musium. 
Och så lite bilder från Savannah överlag.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett stycke glad Pappa =) Här är han verkligen lik sin mor! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var en typ av judisk grav. Där man lägger stenar ovanpå för att hedra personen/personerna. 
 
På självaste platsen var Forest Gump satt med sin chokladask =)
Pappa och karina på platsen!
Efter turen åt vi glass på Savannahs kändaste glassbar. Där de gör hemmagjord glass!
Efter det åt vi en god middag på min favorit restaurang. Och avslutade kvällen där! 
 
På Lördagen sedan åkte vi och shoppade och sedan åt middag inne i Sav igen innan jag var tvungen att säga hejdå till pappa och Karina.
 
Tack så mycket för att ni var här . Behövde er mer än jag trodde. Hade en toppen vecka verkligen och kan inte vänta tills jag ser er igen! Saknar er redan. Älskar er! 
 
 
Till top