Isabelle

Mobilbilder!

my au pair year Permalink0
Min helg har vart lugn och skön, har vart på bio, middag jobbat och bara slappat. Så det har haft lite av allt. I lördags jobbade jag. Jag skjutsade först C till träning, hämtade J från sin träning , åkte hem för att hämta JC och skjutsa han till hans träning. så MYCKET körande. Väl hemma så vart det filmmys med C innan jag hoppade in i Duschen för att åka in och möta upp tjejerna för ytterligare middag och bio. Var på middag och bio med Bluffton tjejerna på Fredagen . Så vart mycket den här helgen. Efter det mötte vi upp några andra för att spela lite biljard på ett ställe på River street. Sen drog vi hemåt. Så var en skön lördag med lite av varje. 

På söndagen blev det slappar dag i sängen i stort sett. Vi kollade på film, bakade kakor och åt chips. Helt perfekt om ni frågar mig =)
 
 
Nedan kommer mobil bilderna jag inte fick upp sist.. Sen ikv ska jag sätta mig och göra de andra inläggen om när pappa var här osv.. vet att det blivit liggandes alldeles för länge.
 
 
Lunch på uteserveringen igår. vet inte alls varför bilderna blir snea.. det är dom inte innan uppladdningen..
 
 
 
Biljard spel.
 
 
Middagen med B förra helgen! 
 
 
min julklapp från Viivi, haha snacka om att honkänner mig ;)
 
Häng ute med ungarna i Lördags =)
 
 
Savannah var helt galen ett tag för ett löv hade fastnat på fönstret. hon trodde nog det var nåt djur =)  Söt hund! 
Christna hängde med mig i mitt rum innan jag åkte till Savannah =)
Och självklart trampade jag snett med mina 4 månaders gamla stövlar.. men med super lim fixade vi det =)
 
Till top