Isabelle

Fredag! =)

my au pair year Permalink0
Det är så typiskt mig , att i stort sett varje dag har jag tänkt ut både det ena och det andra jag vill skriva i bloggen. Men när jag väl är ledig för kvällen är jag så trött. oftast blir det en film och sängen, om ens det. Förstår inte varför jag blir så trött, eftersom jag sover ju ändå så länge jag vill. Kanske är det som är problemet.. kanske måste försöka få tillbaka en rytm i det hela. We'll see. 
 
Så ja, idag är det fredag igen =) Och i eftermiddag åker min värdfamilj till Columiba. Meningen var först att jag skulle följa med, men det fanns bara ett rum på hotellet kvar. Så då är det lättare att jag stannar här. Vilket ger mig blandade känslor. Kul att jag kan umgås med mina vänner som oxå är lediga ikv och imorgon, men otroligt ledsen över att jag missar hennes första tävling. Är otroligt stolt över henne. Här om dagen kom hon hem med "cheer boken" vilket är en bok som den som är bäst på träningen får, och hon fick den! Vart så otroligt glad när jag såg den! haha, nästan lite för glad för Jessica sa "goosh Isabellee..." haha. Så nu ska hon och jag pyntade den rejält innan vi måste lämna tillbaka den på söndag och någon annan får den =) 
 
 
Finaste cheerleadern i världen! 
 
så som sagt, dagens planer är att städa och sedan åka in till vännerna i Savannah och äta lite middag sen får vi se vad vi hittar på =) kanske bio igen.. haha, som vanligt! 
 
Bjuder på några gamla bilder på mig Jessica och Christian! Dom verkligen älskade att leka med kameran på min dator, nu har dom egna , så det är inte lika spännande =) haha
 
 
 
Till top