Isabelle

Fame Factory!

my au pair year Permalink2
Jag satt och lekte lite med olika klipp på youtube, kollade bland annat in Nicke och Nilla och andra barnprogram sen jag var liten. Sen hittade jag det här klippet, från Fame Factory! Så fort Patrik började sjunga forsade tårarna och leendet var så stort (han var min favorit). Åh vad jag och mamma älskade detta program. Är helt säker på att hennes leende kommer vara 10 gånger större än mitt när hon ser sin favorit, Emil. 
 
Vad vi älskade det där programmet. Vi spelade till och med in avsnitt på VHS haha. vad jag skulle vilja se om allt med mamma igen. Tårarna skulle forsa från oss bägge och vi skulle kära ner oss i bögarna igen. Patrik, Andres och Mattias är homosexuella. Men så himla fina och goa. 
 
Och Micke Granh. 
 
Vad jag önska det var tillbaka. Fame Factory är det enda musikprogrammet jag någonsin gillat och troligtvist kommer vara det ena! 
 
 
 
 
 
 
 
Mathias Homgren. Han har de vackraste ögonen en kille kan ha!
 
 
 
 
 
Patrik Rasmussen, som var min kille hela sesongen. Ohh så himla fin, och låten! 
(Nu när jag dock är äldre ser man ganska tydligen att han är lite av den mer kvinnliga sidan.. haha, att man inte såg sånt när man är barn (=  )
 
 
 
Mammas favorit! 
 
Nu blir jag och sakna mamma så mycket. Ibland kunde jag vakna upp av att Emil står på högsta volym på nedvåningen och av att mamma stod och dansa i vardagsrummet med det största leendet. Musik är nåt min mamma alltid älskat. Och jag vet allt några av hennes favorit som jag faktist sätter på här hemma för att lindra mitt mamma behov. Men snart måste jag få en kram av henne igen. Inte en chans att det kan gå mer än 6 månader som sist. Det blir nog snarare än det. Mammsen, Jag älskar dig! 
 
Sälen ett år! "MAMMA; HOPPA!!" hahaha
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mamma:

Älskar dig med min underbara "unge" Kram

#2 - - Jonna:

Hej!
Såg att du spelat in ff på VHS! Är det något du kam tänka dig sälja? Har letat som en tok efter just säsong 1 och har en bekant som kan fixa över det från vhs till dvd! Givetvis fixar jah i så fall en extra kopia fall du skulle vilja ha!
Tack på förhand:)
Jonna

Till top