Isabelle

Där vart ansökan inskickad! =)

my au pair year Permalink0
Nu mina vänner, har jag den stora nyheten att berätta att jag tänker stanna i ett år till =) oroa sig inte, jag ska försöka komma hem någon gång under årets gång. Så ni kommer se mig igen, do not worry =)
 
Ansökan vart egentligen inskickad förra veckan, men jag betalade för det idag. Så nu börjar processen på riktigt. Och det vart alltså KALIFORNIEN! som mitt äventyr fortsätter i! ungefär 4 månader kvar här och det pirrar i hela mig. Så mycket blandade känslor. Precis som förra året då jag fått min familj här och jag såg fram emot att åka så mycket, men samtidigt var jag så ledsen eftersom jag var tvungen att säga hejdå till min Svenska familj. Allt det får jag alltså uppleva igen, fast med mina två amerikanska familjer. 
 
Just nu ser jag bara framåt. Det kommer vara tufft att lämna familjen, barnens kompisar, andra mammor och pappor men oxå alla vänner jag fått här. Visserligen sticker hälften om cirka 6-7 månader. Men de som bor lokalt omkring här. kommer bli ett jobbgt hejdå i April. Kanske till och med jobbigare än det jag hade förra året. För ärligt så vet jag inte om jag någonsin kommer träffa alla människor jag träffat här igen. Att  bo i olika länder gör det hela väldigt svårt. Men man vet ju som sagt inte vad framtiden har att erbjuda!
 
Nu ser jag iaf fram emot ett år I Calli =)
 
 
 
Till top