Isabelle

Årsresume Del 2: April

minnen, my au pair year, årsresume 2013 Permalink0
På tin va ? =) Nu är nästa del av min sammanfattning av 2013, Nu är vi uppe i April månad.. Ni kan hitta första delen HÄR!
 
 
så i början av april hade jag lite av en bloggtorka. Eller jag var mest upptagen med annat. Så nu gissar jag mig till ordningen. Allt hände iaf i April =)
 
Jag hjälpte fanny med en gravidplåtning. Mitt uppdrag var att underhålla Nova. Vilket jag inte hade nå problem med för hon är ju världens goaste hund. 
Jag och Fanny besökte även min moster igen. Det är nåt jag och Fanny gillar att göra tsm. att åka till min moster. Det är lite som att återuppleva barndomen. Eftersom jag och Fanny spenderade mycket tid i stall, både tillsammans och seperate =) 
 
Marina kom på besök! :D
 
 
Och vi bjöd in Tess för att ha en riktitgt tjejkväll med grillat och vin. Vilket mysig kväll det vart. garanterat ett av mina bästa minnen med dom! =)
 
Hade även en hejdå middag på Cafe R50 med mina vänner! En riktigt lyckad kväll! 
 
Jag hade min sista utgång, först var det bara jag och mina favorit bröder. Men sedan kom även grannarna in. Ensam tjej blev jag, men det gör inget. har alltid så himla kul med grabbarna =)
Häng med Rasmus och Robin =)
 
Myste rejält med Emma eftersom jag förstod att det var sista stunderna jag skulle se henne. Min fina flicka. 
Hängde även med mina 3 prinsessor!
Och med min mamma =)
 
Och med brorsan! Umgick mycket med familj och vänner de sista veckorna!
Flög drake med milo oxå! =)
Och jag hann även träffa lilla Leon! VIlket jag trodde jag skulle missa.. Världens finaste bebis. Så mysig. Ville inte riktigt släppa honom. Mysunge, när jag vart här ett år så är han ett år. Vad jag längtar tills jag kan busa med honom! Hans mamma lägger upp bilder och videos hela tiden och han verkar vara så otrligt mysig! :D
 
 
Och dagen innan avfärd mot amerika hade jag en hejdå middag med hela familjen på kina garden! Helt perfekt! =)
 
Sen var det att åka, 29 april gick bilen från Timotej mot Arlanda! mamma fick snällt sitta i baksättet ! Det roliga var att när jag gick runt och sa hejdå till huset hade hon redan satt sig i bilen, i framsättet. Jag drog upp dörren och sa "glöm!!" precis som min bror alltid sa till mig., Så en suckande mamma fick helt enkelt sätta sig snällt i baksättet. Där av minen hon gav när jag tog bild! :D haha
 
På planet mot London (flygbyte) Åh vad jag och Louise var spända! vi skrattade hela resan i stort sett ! 
 
Kl 6 på morgonen i USA gick jag upp för att kola upp över skolan och ringa mina föräldrar för att visa att jag levde. Här kände jag bara glädje! Vilket jag inte trodde, De personerna jag pratat med innan berättade att au pair skolan var otroligt jobbigt och att de grät hela veckan. Medans jag var den lyckligaste i stort sett! 
Hade de härligaste tjejerna där oxå! vi hade så kul ihop! 
 
MAJ!
 
I början av Maj åkte vi till NYC , spenderade de sista dagarna på skolan och sedan åkte jag till min värdfamilj!! =)
 
Häng med världens bästa au pairer! =)
 
Present från min värdfamilj! 
 
Sedan var det dags för NYC!! 
(carrie in sex and the city's stairs!)
 
Sedan åkte jag "hem" :)
 
Så här såg det ut i maj för mig! orkar inte skriva om alla bilder. Men här ser ni lite av vad jag gjorde! Blev en händelserik helg med min familj! =) 
 
Näste del kommer senare, tar sån tid det här! ;)
 
Till top