Isabelle

Sjuker!

my au pair year Permalink0
vaknade upp imorse och var nästan beredd att hoppa ut från fönstret.. vad risigt jag mådde/mår. Gick in och berätta för min hmom, och försökte mig sedan på att vika lite tvätt. var tvungen att ta ett break i mellan och sov i en halvtimme innan jag hjälpte till att packa. vid kvart över 10 åkte jag till läkaren. Och då fick jag domen, halsfluss.. som oxå är väldigt smittsamt. Så jag fick helt enkelt stanna hemma från skidsemestern. Jag som verkligen såg fram emot det :( nu blir det en ensam helg här ist.. kanske är bra oxå. har lite saker att göra. Men måste bara få tillbaka energin. så vi hoppas den kommer imorgon. 
 
Jag åkte iaf och hämtade Savannah. Vi hade redan lämnat in henne på hunddagiset eftersom vi skulle vara borta. men hon hatar att vara där, och jag hatar att vara själv, så win win. Nu är hon inne i mitt rum och verkar inte vara den gladaste haha. ligger vid dörren.. antar att det tar ett tag för henne att vänja sig. om det är för jobbigt för henne imorgon så flyttar vi in i huset istället. 
 
 
Nu äger jag iaf såna där medicin burkar som man annars bara ser på film.. 
Största pillret ever dock.. förstår inte hur dom tänker, här kommer jag, har så ont att jag knappt kan svälja mitt egna saliv, men självklart kan jag svälja dom? har iaf gått bra hittils, förutom att dom små jävlarna är så äkliga! 
En dam som inte är det minsta lycklig över att vara här.. både försökt med benet och med bollen.. men som sagt med lite tid kanske hon känner sig säker. Jag är ju här haha
 
Till top