Isabelle

SAN FRANCISCO!

my au pair year Permalink0
Åh vad jag är lycklig! Jag har nu fått min andra värdfamilj, så den 30 April flyttar jag till Corte Madera utanför San Francisco! :D Familjen består endast av en mamma och hennes 5åriga son. Som jag verkligen känner att jag kommer bra överens med! Tror det kommer bli ett perfekt år och jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att uppleva Amerika på! =) 
 
Har oxå insett att det kommer vara så svårt att säga hejdå till alla mina vänner och min nuvarande familj. Har cirka 9 veckor kvar här. Att säga hejdå till mina hföräldrar, mina hkids, vänner och B kommer vara så otroligt svårt. Tror det kommer vara svårare än att säga hejdå till alla i Sverige. För dom visste jag ju att jag skulle träffa igen. Alla här i Amerika och alla vänner överallt i världen är man ju inte lika säker på att man kommer se igen...
 
Men fram tills dess kommer jag leva i en lyckobubbla och försöka njuta av varje stund med min värdfamilj. =)
 
 
 
//LYCKLIG!!! 
 
 
 
Till top