Isabelle

Monday!

my au pair year Permalink0
Vilket otroligt skön dag jag haft. Jag vaknade upp vid halv 8, och var pigg! jag försökte blunda och somna om, som jag faktist brukar göra (fast då när jag vaknar vid 9 igen är jag dödstrött) men jag kunde inte somna om. Så jag gick helt enkelt upp. Gjorde en otroligt god frukost och började ladda för dagen. Vad skönt det var att ha hela förmiddagen på sig. 
Ska ge mig på samma imorgon, fast jag ska till köpcentret. Så vi får väl se hur pigg jag är. Varför blir man alltid tröttare när man ska göra nåt? 
 
Efter att hämtat upp ungarna från skolan så åkte vi till affären för att köpa kort och godis inför alla hjärtans dag som är på fredag. Så ungarna ska ge sina klasskompisar små påsar med godis och kort. Sött! 
Sen har det vart en vanlig måndag, hem med grabbarna och ta Jessica till sin träning. Gick även ut på en liten promenad medans jag väntade på henne. Meningen var att jag skulle till gymmet. men hade fel bil, så fick nöja mig med promenad. Får se om jag hinner med nån imorgon oxå =)
 
Just nu, halv pigg tjej! 
 
Godnatt! =)
 
Till top