Isabelle

Love life!

my au pair year Permalink0
Åh vad jag är taggad och glad för allt just nu. Hoppas det håller i sig, peppar peppar * ta i trä*.
 
Varje morgon nu ett tag har jag vaknat upp mellan 7-8 och inte kunnat somna om alls. Jag förstår inte hur jag inte kan sova längre. Visserligen är skönt eftersom jag känner mig mycket piggare. Tror även att det är vädret som gör mig på så bra humör. Sommaren är här! LOVE IT! och imorgon åker jag till FLORIDA!!! Längtar som en tok. Ska träffa Hampus och Jennie och besöka disneyworld. Ser faktist mest fram emot att träffa dom. Vad vi gör sen spelar ingen roll, men jag vill åka NU!! :'D Tror helgen kommer bli helt perfekt! 
6 timmar i buss är ju mindre ballt.. Men tur är har jag min kindle =) ska läsa klart sista boken i hunger games (som jag totalt har en hatkärlek för, kommer nog inte klara av att se de nästa filmerna... ) sen funderar jag på att läsa nåt annat.. nåt tips.. ?
 
Nu har jag nyligen slängt i mig lite käk och kollat på en film. Älskar att ha förmiddagarna tillbaka. Ska föröska städa undan lite här hemma och kanske packa inför imorgon. Funderar även på att ta ut Savannah på en springtur. 
 
Är bara så glad att det fina vädret är tillbaka!! :D 
 
Sommar sommar sommar!!
 
Till top