Isabelle

Helgen & Jacksonville!

Resor, my au pair year Permalink0
Helgen har vart bra! I fredags åkte jag in till Savannah efter jag slutat för att äta lite middag och häng med tjejerna! De ville ner på stan för att ta en drink eller två, så jag agerade chaffis. Skulle som sagt jobba på Lördag. så vill inte dricka. Var i säng  runt 1 tiden och somnade kort efter det. På lördagen åkte jag hem när jag vaknade. var hemma med barnen ett tag innan jag tog med dom till skolan för att kolla på Christians basketmatch. Efter det hängde jag med ungarna. vi kollade på film och bara hade det mysigt. Tjejerna i Bluffton undrade sedan om jag ville kolla på bio med dom. Men jag kände för att stanna hemma. Var så länge sen jag hade en skön hemmakväll för mig själv. Så det var både skönt och tråkigt. Men välbehövligt!
 
På söndagen gick jag upp redan vid halv 7. Var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen uppe. Förstår inte att jag var så trött. Bilen rullade iaf iväg vid halv 8 mot Jacksonville. Det var jag min hmom och Jessica som åkte. jess hade en cheer tävling. Och jag såg verkligen fram emot det. Inte bara att besöka ytterligare en stad, utan att se henne. Och hon var väldigt duktigt! Tyvärr kom dom näst sist.. Men det är bara att jobba upp det mer! =) 
 
När vi kom hem sedan åkte jag direkt till Savannah. Det var Super Bowl så jag och tjejerna gick ner till stan för att kolla på matchen. Vilket var sådär. Det var kul att umgås med tjejerna igen men matchen var rätt tråkig.Seattle ledde så hårt att matchen vart riktigt tråkig. Hur som helst, nu kan vi säga att vi sett super bowl som äkta amerikaner =)
 
Valde att stanna kvar i Savannah för ville passa på att shoppa lite dagen efter. lite drygt att åka fram och tillbaka. Drog till köpcentret vid 10 tiden, köpte årets första islatte och kikade lite i affärer. Sedan ringde en familj mig från Californien. jag gillade dom, så vi får hålla tummarna där! =) 
Köpte faktist bara hem en liten väska. Visst är det lite lustig att när man inte har pengar, så hittar man tusen saker man vill ha, men när man har pengar så vill man inte ha nåt ? =) Rätt nöjd med väskan faktist. Inge märkvärdigt. Men har verkligen haft behov  av en ny lite mindre väska =)
 
Plus att eftersom jag flyttar snart så är det ingen ide att köpa på sig massa saker. haha! 
 
,
Tog en liten bild på savannah på fredagen. Så här ser man henna ofta. Gullhund!
Lugn nu pojk, du får allt vänta 7 år till.. 
 
Några bilder från Christians basket match! dom vann med 22 mot 6 tror jag det var. Och Christian gjorde 3-3 mål och en del assist :)
 
Och några bilder från Jessicas cheer tävling! Glad över att jag åkte, det var precis som en amerikans cheerleding film =)
Söt tjej fixas!
Lag jackan var på!
Sista fixet. 
Sjävlaste scenen!
Våra (gymmets) yngsta tjejer! tror dom hamnade på en 5 eller 4e plats.. förra tävlingen vann dom har jag för mig! 
Jessica är den som är näst till vänster längst bort =)
Här är hon den tredje, typ enda tjejer som var 100 % fokuserad. En av tjejernas sko var inte knuten så det vart lite fördröjt, men Jessica lämnade inte sin posé =)
Några bilder där det är lite svårare att hitta henne, jag total tappade bort henne efter en del hoppande och grejer.. 
Jessica är den 4e tjejen!
Här är jessica på gång att göra ett hopp =)
Här stor hon och håller tjejen till höger. Hon gick all in med sina miner! haha!
Och så avslutnings posén =)
 
Prisutdelning! 
 
 
och en liten på Jacksonville! 
 
Även om hon kom näst sist var hon glad! Riktigt team spirit i henne! 
 
 
 
Till top