Isabelle

bildbomb!

my au pair year Permalink0
 
kakbak på alla hjärtans dag =)
massor av glasyr ska det självklart vara på dom....
<-sedan böt jag om till lite finare kläder! =)
-> Utsikten från stället vi var på.. dålig bild dock.. men det var liksom över hela savannah..
<-En liten puss till alla från mig på alla hjärtnas dag! =)
-> jag och Jessica hängde i solen! 
Så här såg jag ut sen i söndags.. Nu har det äntligen gått ner. Men skrämmer mig lite av hur mycket kroppen kan reagera på nåt. Vet fortfarande inte vad det var.. 
Magen igår och min arm igår.. Tack och lov är det typ borta nu. Men nu har jag istället en rädsla för vad jag kan äta och inte äta.. 
hade en liten mini  julafton här för någon dag sen! fullkomligt älskar väskan!!
Bild från idag när jag tog ut Savannah på en springtur i solen, i endast linne och shorts =)
 
Till top