Isabelle

Äntligen frisk!

my au pair year Permalink0
Vilken skön, tråkig och lång helg jag haft. Verkligen vart så ledsen och besviken på att jag inte kunde följa med familjen på skidsemestern. Men har ändå vart skönt att vara hemma och ta det lugnt. Det har vart jag och hunden. Så nu är nog både hon och jag utvilade.Stackarn måste ha vart så uttråkad med mig med tanke på att hon inte vågade sova i mitt rum. Hon väckte mig mitt i natten och gnällde som ett litet barn. Så hade inget annat val än att ta in henne till huset. 
 
Annars har det inte hänt mycket. Igår var jag så pigg att jag inte visste va jag skulle göra med mig själv. Så jag tog Savannah på en springtur. ungefär 7km blev det. Vilket är rätt ok efter att man vart sjuk. Plus att det är så otroligt vackert där vi gick. Vi satte oss vid vattnet en stund innan Savannah blev rastlös och ville hem. haha.
 
 
Fruktstund för mig själv i fredags..  Så stolt att jag bara köpte frukt i affären =)
En tjej som inte var helt säker på mitt rum.. gullhund! 
Världens bästa frukost. Smootie med omelett och advokado! favorit!! 
 
promenaden med Savannah.. hur vackert är det inte ?! 
 
Efter att familjen kommit hem och jag gav Christian hans present så åkte jag in till Bluffton för att äta middag  och bio med tjejerna. Angelica flyttar till NYC på lördag så var sista biodejten med henne :( vet inte hur många filmer vi sett tillsammans.. men att gå på bio har verkligen vart vår grej!
 
I will truly miss you Angelica! But Im sure I'll see you again! =)
 
Angelica and I on the color run we did a couple of months ago...
You're awesome girl! 
 
 
Nu sitter jag och letar biljetter och andra saker inför resan till Orlando nästa helg =) Ska åka dit och träffa på Hampus och Jennie, och troligtvis får jag ta buss. Väldigt spännande! mer om det senare =)
 
 
Till top