Isabelle

Disney world! (del 2)

Resor, foto, my au pair year Permalink1
Här kommer andra och typ sista delen av Disney world. Jag tror jag har lite på mobilen oxå. Så ska rensa i den lite och lägga upp =)
 
 
 
 
Efter att jag besökt Disney world kan jag säga att jag är otroligt imponderad på Walt Disney. Jag undrar vad som hade vart så populärt om inte han hade ritat Musse pigg..
 
Sen kom paraden! jag har försökt att ladda upp filmen från det .. men det vill bara inte funka =( Ska försöka igen... 
Prinsessan Tatiana me sin prins! (från filmen The princess and the frog)
Tatiana!
Prinsessan Ana och drottingen Elsa och även olof på ett hört! (från Frozen!)
Prinsessan Ana och drottingen Elsa och även olof på ett hört! (från Frozen!)
Askungen och prins charmig!
Och mössen =)
Skönheten och odjuret!
Skönheten och odjuret längst fram, Askungen med sin prins bakom och Frozen tjejerna längst bak!
Såg så många fler, men jag började filma.. Så ska försöka få upp den filmen =)
Sen gick vi och såg en film om Amerikas presidenter. Var väl inte sådär mega intressant. Men helt ok!
 
Lycklig tjej med nya öron!
 
 
 
Ungarna testade skjutspel. Som de var grymma på!
Sen tog vi en"djungel saffari" i en båt =)
Båten vi åkte i!
Var inte ritkigt som en riktigt safari, Men det var mysigt att glida runt på vattnet och se på allt omkring. Häftigt att dom lyckas bygga ett litet djungel område, mitt i disney world =)
 
 
Fint väder hade vi!
 
Sen lite bilder från självaste cheeren!
 
 
De hade ett sött litet slott bakom sig =)
 
Försökte ta en bild på hela panthers gänget. Skulle ha tagit en när alla var borta , så man ser hur många som verkligen satt där. När ens lag tävlar så går alla fram, föräldrar, syskon, de andra lagen från klubben osv, fram och sätter sig framför mattan för att visa stöd. Panthers var nog flest! Vi var så många som trängde ihop oss där! Några lag hade bara ett fåtal människor.. 
Tjejerna i gruppen över Jessica! (som hon troligtvis går över till ...=) )
De körde den populära dansen till låten "walking down the stairs" var så sött! 
 
 
Dag nummer två hade de cheer på ESPN. Vilket inte alls var så märkvärdigt! Tjejerna gjorde bra ifrån sig och efter det åkte vi hem! Snacka om att vi allihoppa var helt slut när vi väl var hemma.. Det var svårt att ta sig upp vid 8 dagen efter. 
 
 
Jag längtar redan tillbaka! =)
 
#1 - - Yasmine:

Hej!
Här kommer lite frågor om Au-pair livet. Skulle vara jätte tacksam för svar! :)
När du väl började som Au-pair, var det som du hade förväntat dig att det skulle vara? Varför/ Varför inte?
Skulle du rekommendera någon annan att åka som Au-pair?
Hur ska man vara som person för att klara av att vara borta ett år från sin familj och vänner?
Var har varit det bästa vs det sämsta med din tid som Au-pair?
Hur hanterar du din hemlängtan, om du har någon vill säga?

Till top