Isabelle

Baseball!

foto, my au pair year Permalink0
2 av 3 vinster fick vi hem igår!! Var bara Jessicas lag som inte vann.. Men det var väldigt lika. Tur att Jess är en så otroligt bra förlorare. Hon blir självklart otroligt glad om hon vinner, men det gör henne inget om hon förlorar oxå. Hon var lika glad för det =) Kan  oxå ha vart för att hon skulle med sin kompis hem,, haha! 
 
JC och Christan vann sina matcher. och båda två spelade bra. Alla 3 spelade samtidigt på tre olika fields.. Så jag hade uppgiften att springa i mellan och ta kort när det var allas tur att slå. haha, var ett väldigt spring på mig och min hmom (min hdad är Christians Coach, så han var med och coachade!) Men jag fick bilder på alla tre =)
 
Efter att alla var färdiga så svängde vi förbi Pizza hut för att beställa chease pizza. Det är lint nu (har vart det i några veckor) Vilket menas, inget kött på fredagar! Men det gjorde inte grabbaran och mig nå. Vi gluffsade pizza med glädje =)
Sedan började mina hparents kolla på Saving mr Banks. Så jag och Christian satte oss och kolla på den med dom. Efter cirka halva filmen så gav Christian upp, Men jag var som fast alltså. Vilken film! Helt kär i den. Jag , min hdad och grabbarna såg en liten film om Walt Disney på Disney World, så under filmens gång såg vi saker vi kommer ihåg från den förhandsvisningen!  Vilken man han var alltså, om jag hade en tidsmaskin. och fick träffa vem jag ville, då hade det nog vart Walt Disney...
 
 
Jag vaknade för cirka 2 timmar sen. Så har fixat och städat här hemma. Vanessa dyker upp senare idag! =) Är så taggad på att hänga lite med henne! =)
 
Jessica!
Christian! 
JC! 
 
Jessica!
Christians lag =)
Gullunge!!
Jessica in action! 
 
Jessicas lila hejaklack =)
Christian!
JC! 
JC!
 
Till top