Isabelle

2 more days!

my au pair year Permalink0
Jag är bara så så såå taggad på Florida! åker på Söndag istället för Lördag som det var tänkt först. Vanessa kommer hit imorgon och hänger med mig medans jag jobbar. Blir en heldag + kväll. Men när vi är två blir det nog kul. Hon ska även sova kvar! kul! =)
 
Annars har de inte hänt mycket här, jobb som vanligt =) Träningar varje dag och annat skoj. Barnen hade matcher i tisdags som Jessica vann men tyvärr JC förlora.. Ikväll är det dags igen, den här gången ska alla 3 spela =) Jag ska ta med mig kameran och få lite bilder =) Sen ikv ska jag nog hänga med grabbarna. Jessica sover hos en kompis. Och jag känner inte för att göra nåt faktist. Eller, för att vara helt ärlig så måste jag spara pengar. Så jag blir hemma =) Nästa vecka blir det annat! Åh vad jag ska glassa på stranden! hoppas hoppas hoppas på bra väder!!
 
Jag och Vanessa i solen förra helgen! =)
 
 
 
Åh jag måste bara berätta! Jag har hittat mina raybans!! Jag har vart sååå ledsen i flera månader för jag tappade bort dom. Jag trodde att jag hade dom i min väska och tappade ur dom när jag tog ur min jacka. Men igår när jag hade hämtat barnen i Trucken och skulle ta upp min vattenflaska som hamna på golvet så hittade jag dom! bara sådär! =D Vaknade upp med ett leende imorse för jag vart så glad! Är precis som när man får en mega bra present och bara inte kan sluta kolla på den! (typ som när jag fick min onepice av min bror, kunde inte sluta använda den!)
 
En annan grej jag funderat över är drömmar. Inatt drömde jag , för första gången, att jag vann ett pris. Priset var 100 kronor som jag la i min plånbok. Jag kollade upp detta när jag vakna och kom fram till det här: 
 
Pengar: Drömmar om pengar betyder oftast tur. Om du i drömmen samlar ihop småmynt kan du vänta dig sämre ekonomi. Om du ger pengar som gåva kommer du att hitta något värdefullt.
 
Portmonnä: om den är full: förargelse eller förlust. Tom: pengar att vänta. Dessa tolkningar verkar lite absurda, men det är ju ofta så att drömmen är en omvänd bild av verkligheten.
 
hittade inte nån info om det andra.. Men tycker det var kul att söka lite =) Idag är det ju fredag, alltså lönedag! Så det har kanske nåt med det att göra! =)
Till top