Isabelle

Onsdag!

my au pair year Permalink0
Godkväll! 
Sitter just nu i bilen och väntar på att Macey och jessicas cheer är över. Hade inte med mig nå gymkläder idag, och de spöregnar även ute så det är skönt att hålla sig i bilen och bara vara. 

Idag har vi även hunnit Skypa med Franzi. Familjens au pair innan mig. Och det var bra kul och se hur hon hade det och prata lite mer. Sist vi pratade var det tvärtom, jag i datorn i Sverige, och hon vid familjen. Sjukt vad tiden går fort..

Fick även en vänligt tråkig nyhet idag. Min lilla vovve hemma i Sverige har blivit dåligare. Eller en tumör på hennes mage har spruckit. Vi håller tummarna på att de kan ta bort tumören utan svårigheter.  Timotejvägen eller Sveavägen är inte desamma utan henne.. Håller alla tummar och tår. Älskade tjej. 

Nu ska jag svara lite på mail och bara andas. 30 min kvar tills bus tjejerna är klara. 
Just nu 




Min snutta.. <3 
Till top