Isabelle

Filmtips: Prisioners!

Issa tipsar, filmtips, my au pair year Permalink0
Var som sagt på bio med Angelica igår och vi såg den nya filmen Prisioners. (det var vi och typ hela Blufftons befolkning av 50 + i biosalongen!)
 
Hur som helst, filmen är en slags kriminal deckare. och det har inte riktigt vart en favorit för mig. Men den här filmen var såå bra! den var spännande från början till slut och man sitter som på nålar. Nya saker som man inte alls förväntade sig skedde och man fick hela tiden chocken! 
Hugh Jackman och Jake Gyllenhaal är ju så grymma skådespelare! De gjorde den så trovärdig och spännande! 
 
Så jag rekomenderar alla att se den. Speciellt alla som gillar deckare som Beck, alla män som hatar kvinnor osv.. Så mamma, Roger, Karina och pappa, ni borde verkligen se den när den kommer på bio . Mamma du kommer inte ens tänka på cigaretter i biosallongen, så spännande är den!
 
★★★★
 
 
Som Angelica sa, "Det är nog den bästa filmen jag sett sen jag kom till USA" och hon kom hit i Februari.
 
(obs, För de som är väldigt rädda för ormar bör undvika den här.. Jag vet att några jag känner är så pass ormrädda att de inte ens kan se en orm. så det skulle bara vara jobbigt för dom. annars, se den!)
Till top