Isabelle

En skön helg!

my au pair year Permalink0
Vilken bra helg det har vart!
Fredagen var som sagt lugn, tror jag sov kl 11. Men det var skönt med en slappkväll framför tvn. 
På lördagen sedan ringde klockan vid 6:30 och kl 7 satt vi i bilen på G mot Savannah. Var alltså jag Christy och John Clark. Vi fick våra "gåvor" som man får när man är med i ett race och småpratade med alla de Andra. var bra mycket folk. 
Vid 8:30 gick loppet igång. Vi skulle alltså springa 5 km. Och jag tror verkligen min träning och min yoga har gjort susen, för jag slog mitt rekord! Sist jag sprang var jag i mål på tiden 32 min. Sa till Christy att mitt mål var att slå det och helst på 30 min. 
När jag sedan springer den sista biten och ser målet och att tiden var på 28 får jag som eld i fötterna! Så jag sprang 5km på 28 min och 30 sek! Tror ni jag är stolt över mig själv eller?:) nästa mål är 26! 
 
Efter racet så drog vi in till savannah för att äta lunch. Vi köpte kaffe och satt och vänta på resten av familjen vid riverstreet. Är så vacker där. Längtar tills jag kan visa min familj det :) 
 
Sedan åkte jag hem, duschade och fixade mig innan jag åkte tillbaka till Savannah. Väldigt mycket åka för mig haha.  Drog till Viivi för att göra en kaka till Anni som vi skulle fira på kvällen. Viivis familj var oxå hemma och hennes smågrabbar är så söta. Minstingen sa till och med att han älskade mig! Så söt!
 
Drog sedan och hämtade Linda och sedan Viivi för att åka vidare till Annie där även Maddie och Vanessa var. Vi började med att beställa pizza och började dricka lite smått. Efter ett tag blev det lekar. Senare mot natten när vi alla var lite runda under fötterna blev det  lekar, bus, bad och massor av skratt. Var verkligen en kanon kväll! Somnade sedan med alla tjejerna i stor rummet. Var en perfekt tjej kväll!
 
Idag var alla slita och ville hem. Jag blev lite besviken med tanke på att vädret idag har vart helt underbart. Men jag förstår dom oxå. Och även när jag väl kom hem så somnade jag i sängen. Haha var nog rätt sliten jag med. 
 
Nu har jag precis ätit sushi (min vanliga söndagsmiddag) och ska snart krypa ner under täcket och slå på en film. 
 
 
Glider i bilen utan taket! loove it!
 
Birthday girl! 
 
Alla amerikanska lekar är så sjukt roliga! 
 
 
Jag och Linda!
Linda och Maddie!
Anniiii
Självklart var Svensk vodka med i spelet.
Anni and viivi!
Beerpong!  min blick är inte att leka med. 
en annan lek. ingen aning om vad den heter men den var riktigt rolig!
Giiirls!
Maddie, Anni och Viivi!
Vanessa och jag!
beeeer pooong! det var jag anni och maddie mot Linda Viivi och Vanessa!
Taggad tjej! haha
 
Nu blir det lite lindt choklad och en film! :)
 
 
 
Till top