Isabelle

Träning träning träning!

my au pair year Permalink0
Nu har jag kommit in i den fas där jag inser att America gjort mig lite rundare. Det är inte mycket, och jag mår inte så värst dåligt av det. men det syns, speciellt runt magen. Så nu har jag återigen blivit beroende av träning. Jag har slutat med godis och socker, och kör nu mycket protein drinkar och frukt och sallad. Även kött. 
Jag kan som sagt inte leva utan choklad dock. Så igår inhandlade jag protein chokladkakor. som jag ska belöna mig själv på kvällen då jag känner att träningen vart bra.
 
Jag försöker ge mig ut med Savannah så mycket jag kan, men oxå själv. Och jag gör upphopp, situps, armhävningar och kör plankan osv när jag är hemma. På gymmet kör jag mycket styrka i ben och armar. 
Så förhoppningsvis är min mage snart tillbaka. Jag saknar mina rutor. 
 
En annan sak jag börjat gilla är 5k löpning. Racen jag kör ibland med familjen. Nu har jag även signat upp för ännu ett som är om några veckor och jag är rå tagga. Jag ska inte ge upp förens jag åtminstone har EN medalj. Spelar ingen roll om det är guld, silver eller brons. Men det och en tid på 26 min är mitt mål. Så förhoppnigsvis ska jag fixa det till nästa race. om inte så gör jag det till nästa. 
 
Nu jävlar är jag igång , och det har aldrig känt så bra. 
 
Bild från 2012! Lets do this!
 
Till top