Isabelle

Måndag!

my au pair year Permalink0
Halloj!
 
Nu är jag hemma från Washington. Kom hem vid 1 tiden inatt. så var lagom trött idag när det var dags att vakna!
 
jag ska berätta allt om Washington för er och även lägga upp bilder. åtminstone några av de 600 bilder jag tog, haha! att jag alltid ska flippa så med kameran. Men eftersom det är så mycket så tänkte jag dela upp det i några delar. Så ska börja med första nu ikv eftersom jag är ledig! =)
 
Men kan iaf slänga upp vad jag gjort idag, plus ytterligare ett filmtips =)
 
Började jobba vid 9 eftersom skolan var stängd idag. Så dagen började med att ungarna berättade om sin helg och sedan lite frukost. Var även ute på förmiddagen med Christian. vid 10 åkte JC till en kompis och jag tog med Jessica, Christian och deras två kompisar Brandon och Macey till Bluffton för att kolla på bio. (Måste faktist säga att det här jobbet är så otroligt bra! haha love it) Vi såg Cloudy with a chance of meatballs och den var faktist väldigt bra. jag skrattade nog lika mycket som barnen! 
 
Efter det ville de spela lite på spelen som finns vid biosalongen och efter det åt vi lunch vid McD. Tror vi alla var bra hungriga eftersom filmen vi såg handlade just om mat. haha
 
Sedan åkte vi hem och barnen lekte allt möjligt medans jag fixade ordning och vek tvätt. Har nyligen tagit Christian till hans fotboll träning och nu är jag ledig! så lite träning, packa upp från helgen och bloggande står på schemat. Har som sagt sovit så sjukt dåligt dessa dagar. så vi får se hur mycket jag hinner med! 
 
 
Imorse när jag var ute med Christian!
Kaffe paus! extra mycket grädde och socker ska grabben ha! haha söt. 
Bio gänget!
Jessica och Brandon spelar ett skjutspel!
medans Macey och Christian körde bilspel. 
 
och sedan blev det lunch på Donken!
Och den här damen var helt överlycklig imorse när hon såg mig. min fina tjej! 
 
 
Till top