Isabelle

Im back!

my au pair year Permalink0
Hallå mina vänner!
 
Nu äntligen har jag fått tag på en adapter! Glömde självklart min i Atlanta och affärerna jag kikat i har inte haft den hemma.. Så typiskt mig alltså (det var det första pappa sa , ha ha) 
 
Jag ska berätta mer om skolan, lägga in ett filmtips som jag såg för två veckor sen (filmen har premiär i Sverige på fredag) sista delen av washington och sedan alla bilder från Atlanta. Mycket nu, känns lite som att bloggen är ett jobb i sig . haha! kan dock bli svårt med tid, med tanke på att jag har au pair möte i helgen, jobba på lördag kanske ett race på söndag och så kommer tess på tisdag, så måste hinna städa. Men jag ska försöka hinna med allt! =)
 
Igår iaf hade jag en rutten dag! Jag gjorde matte testet i skolan och det var bra svårt faktist. Jag var så otroligt arg. Jag hade 15 min på mig att göra 25 frågor som alla krävdes att ställas upp. jag missade då självklart typ 6 frågor. och andra delen hade 25 frågor jag inte ens hade tränat på. 
MEN , hon gav mig svaret alldeles nyss och JAG KLARADE DET! :D blev så chockad! och nu är jag bra glad ;) Nu måste jag berätta det för mamma och pappa, Båda fick höra svordomar och annat icke hälsosamma saker att höra igår när jag var så pass arg, är så underbart att jag fortfarande kan ringa dom när jag är upprörd, även om jag är 1000 tals mil ifrån dem =)
 
Igår tog vi även våra flueshots. Typ spruta för att få influensan, var en första gång för mig att få det i näsan, som nässpray. men det gick så bra så. Jess var tviungen att ta spruta eftersom hon har astma, men hon var otroligt duktigt med det! =)
 
Efter det pyntade vi altanen lite inför halloween, ska fortsätta med det idag med! och nu åker allt spindelnät upp, spännande! =)
 
Woooho! I did it!
 
Här är lite bilder från senaste veckan från mobilen! 
 
Städade rummet med Jess en dag och hittade den här . "Jessica.. this is kinda creepy" "yes i Know, I tried to but the kid doll on the women body.." saaaay whaat!
 
haha är helt sjukt att sånt här faktist finns. 
 
 
Bus unge!!
såg en cool bild jag försökte att få bild på till min pappa . den här var allt jag lyckades med. 
Middag i Atlanta!
Collage Football i Altanta! 
Jessica var överlycklig för att vi besökte American doll store!
varje docka kostade cirka 1000 kr styck eller mer. helt sjukt! 
Bus i väntan på nästa football game!
Jag agerade stor fan för falcons!
 
var så otroligt impad över hela stället! detta var då profisionella football matchen vi såg och det kan ha vart bland det häftigaste i mitt liv! 
gick och köpte en hot dog. förväntande mig INTE att den skulle vara så stor! 
 
och igår när vi halloween pyntade! =)
 
Hörs om en stund! 
Till top