Isabelle

Godmorgon!

my au pair year Permalink0
Eller godförmiddag som min far skulle säga. Idag mår jag bättre! tack och lov! Min hmom sa igår att hon kunde hämta barnen så jag kunde vila. Men det kändes inte alls rättvist att vara kvar hemma medans hon har sitt jobb och dessutom för göra mitt. Så jag tryckte i mig vitaminer och tabletter. 
Barnen var på bra humör, vilket man märker på deras volym. Och det gjorde ju inte mig med sprängande huvudverk på bra humör. Men det gick bra ändå, de fick lite snacks och läste bok. 
 
Hemma sedan föröskte jag hålla mig igång hela dagen. Om jag satte mig och vila så kom tröttheten som en raket. så jag fixade med tvättet. städa undan leksaker och började rensa i vardagsrummet. Ska fortsätta med det ikv tänkte jag när familjen åker iväg på JCs match. Jag är ledsen över att jag missar den. men känner att jag verkligen verkligen verkligen vill till Atlanta i helgen. SÅ jag måste bli frisk! Ska till läkaren i dag och göra ett test för att se om jag fått influensa. om jag har det, eller börjar få det. får jag snällt stanna hemma :( 
 
Så nu vet ni hur dagsläget är, bilderna från DC kommer ut om cirka en timme. ska börja "jobba" med det nu =) 
 
 
Just nu , lite trött. saknar mormors makaronvälling!! 
Till top