Isabelle

Bästa vänner!

mina bästa!, minnen, my au pair year Permalink1
Varje dag som går tänker jag på alla mina vänner där hemma. och alla våra äventyr tillsammans. Mina första fyllor med Tess, när jag i stort sett bodde med Linnsan över en sommar, När jag och rappe åkte och hämtade Erik i Karlstad, och när jag sedan bodde med honom i en helg, När jag Emma, Hampus och alex fick för oss att åka upp till P&L bara sådär. När jag och Marre hade tråkigt och slutade med att vi springer in i varandra och ligger utslagna på gården och garvar.
 
Det går liksom inte en dag utan att jag tänker på alla er. Vilka fina vänner ni är. Jag är så tacksam för alla fina råd, utskällningar, kramar och tröstningar jag fått av er genom åren. Jag är så lycklig att jag har just er. och jag saknar er så mycket just nu. alldeles för mycket. 
 
Tog en titt på mitt gamla FB konto och här har ni en blandning från 2009 och framåt.
 
ÄLSKAR ER! 
 
 
#1 - - Therese Jatko:

åhhhhh!!! jag som saknade dig redan innan. blev ju inte direkt bättre nu alltså.. känns superkonstigt att vara i linde utan dig. Var på actic idag och blev och tänka på när vi var där och "gymmade" (spanade på killar) haha, tider det! :D Hoppas du har de helt awesome i amerika!! saknar dig såå! love you <3

Till top