Isabelle

Atlanta - del 1!

Resor, my au pair year Permalink0
Var som sagt i Atlanta förra helgen med min värfamilj för att kolla på Football. Jag var väldigt taggad eftersom de enda football spelen jag sett har vart på tv och när JC spelat. Så skulle bli så otroligt kul att se det på riktigt :D
 
Resan började på fredagen när vi hämtade upp ungarna från skolan och sedan åkte de 4 timmarna.. jag åt ju som sagt medicin så jag var typ åksjuk hela bilresan. När vi kom fram till atlanta så är det alltid så sjukt mycket trafik, så vart lite mer illamående då. att komma till hotellet sen var guld! 
 
Vi startade fredagen med en mysig middag på ett ställe nära hotellet. Och sedan tog jag ett varmt skönt bad. Gud vad jag saknar att ha badkar. det kommer lätt vara bland mina första krav när jag får en egen lya igen. 
Sedan somnade vi rätt fort. Var upp tidigt på lördagen som gällde.
 
 
 
Några bilder från middagen (klicka på dom för att göra dom större)
 
På lördagen var det tidigt upp, vi käkade frukost vid hotellet och begav oss sedan till helgens första game. Som var en Collage game. På Chris gamla skola. Förstår inte hur det kan vara så stort för collage football här. Går på TV och allt. verkligen stort.
 
Hur som helst, vi var där vid 10 tiden . Och då samlades man vid ett ställe utanför arenan för att ladda inför matchen. Jessica gjorde cheer och grabbarna spelade football. 
 
 Innan matchen roade vi oss med lite olika saker. Jessica blev även polare med en clown och fick ansiktsmålning!
 
bilder från självaste Georgia tech matchen! 
 
Nästa del kommer när jag har tid =) 
Till top