Isabelle

sjukom..

my au pair year Permalink0
Igår var jag halvt nerstämd hela dagen. Barnen piggar alltid upp mig en aning, men var ändå rätt ledsen över att mamma och Roger åkt. 
 
Idag känns det bättre. Det kändes redan bättre när jag gick och la mig igår. Tände massa ljus i hela lägenheten och bara mös ner framför en film med glögg och lite pepparkakor! helt underbart.
 
Igår kom även Christian och berättade för mig att han inte mådde bra. Förstod direkt att han inte skulle till skolan idag, eftersom han såg så pass sliten ut. Han låg och sov hela kvällen.
Så imorse väckte min hdad mig vi kvart över 7 och sa att Christian skulle vara hemma. Så det var bara att kravla sig in i huset. Han låg och sov, så jag gjorde lite frukost och kollade på tv. han vaknade inte förens vid halv 10.Då han fick i sig lite frukost innan vi åkte till docktorn. Det var inga fel på honom och han behövde nog bara vila. Så han blir tillbaka i skolan redan imorgon. Och ingen medicin. Nu har vi precis spelat Yatsi och han spöade mig. Även om han inte riktigt förstod vad han gjorde! Riktigt turunge. 
 
Nu kolllar han på tv och jag tänkte börja försöka få upp alla bilder osv. Vi ska inte till skolan förens vi eftermiddag eftersom de andra två har träningar. 
 
Just nu, en väldigt gnällig och kramgo hund. Är nära mig typ hela tiden! 
 
 
 
Till top