Isabelle

Orlando, Florida!

Resor, my au pair year Permalink0
Hej på er!

Jag vet att många har velat att jag bloggat mer osv men har inte haft sån stor lust med alla besök osv. 
Tänkte snabbt uppdatera lite grann iaf , och om några dagar är jag tillbaka på riktigt =) 

Är riktigt skönt att ha mamma och Roger här. Känns som jag klarar mig ett tag till nu, och snart är även pappa och Karina här. Innan det blir de lite resor med min host familj. Helt otroligt vilken skillnad mitt liv är i nu om man tänker tillbaka ett år. Har sagt det förut men säger de igen, det här var det bästa valet någonsin!

Dagen har vart grym här i Orlando! Nu är vi tillbaka på hotellet efter en mysig middag ute. Ni får veta mer när alla 500 bildbomber kommer upp! 
Här är iaf några bilder från dagen! =)










Mer kommer upp nästa gång! 
Och då blir det många bomber från Atlanta, Tess besök, Orlando osv. Så ge inte upp hoppet om mig än!=) 

Puss och kram 
Till top