Isabelle

Onsdag!

my au pair year Permalink0
Idag är jag verkligen utvilad. Igår kväll kollade jag på lite film, läste osv. Kunde verkligen inte somna. Var sådär trött att man blir otålig. låg och vände på mig jag vet inte hur mycket. 
 
Vaknade imorse vi halv 10. Vart lite förvånad att klockan var så mycket. Annars brukar ju barnen vara uppe bra tidigt. Skönt med sovmorgon för oss alla tror jag. 
 
Så idag har jag ätit frukost, gett barnen mat, förstört en tallrik, tvättat och lite annat. Precis målat mina naglar nu. Barnen är på övervåningen och leker. Ibland saknar jag fantasin man hade som barn. Satt där uppe en stund med dom medans dom fantisera både det ena och det andra. 
 
Ikväll är det dags för en stor fest där. Barnens farfar fyller 70 år och han kommer hit om några timmar. så då blir det kalas/fest för honom. Ska försöka ta mycket bilder =)
 
Saknar mina två hönor idag oxå.. Väldigt mycket! 
Fina vänner <3
 
Till top